Secretariaten

Het secretariaat van de Opleiding voor de medewerkers van het callcenter

Secretariaten zijn de ogen en oren van een regering. Zij onderzoeken zaken als klachten, misbruik, criminaliteit, vervuiling en burgerlijke ongehoorzaamheid. Het operationele centrum van deze bureaucratie verzamelt gegevens over deze zaken en maakt de uiteindelijke beslissingen. Deze functies zijn al eeuwen, en ze zijn nog steeds belangrijk vandaag.

Een van de nieuwste, en misschien wel meest onbegrepen, worden secretariaten te bellen naar het Call Center. Call centers bieden diensten zoals klantenservice te beantwoorden vragen, het verzamelen van delinquent en late betalingen, het verzenden van brieven of e-mails, en het bijhouden en het versturen van factuurgegevens. Vanwege hun belang voor de algemene werking van een bedrijf, zijn sommige callcenters opgezet als een divisie binnen een groter ministerie van Justitie of andere federale agentschap.

Call centers behandelen zowel commerciƫle als de consument op basis van gesprekken. Omdat consumenten meestal minder diensten te ontvangen dan bedrijven, kan het belang van call center agents nooit worden onderschat. Ze maken de oproepen voor de consument die op te lossen problemen met consumptief krediet, hypotheken, verzekeringen, autoleningen en leningen verwerking.

In veel opzichten is de wet definieert een middel als iemand die een opleiding heeft ontvangen in de communicatie, computers, en de vertrouwelijkheid van vertrouwelijke informatie. Zij moeten kennis van en de verantwoordelijkheid voor de bescherming van vertrouwelijke informatie. Er zijn ook enkele nationale antecedentenonderzoek uitgevoerd door een nationale databank provider voor call center agents voordat ze beginnen te werken in het veld.

Vanwege de enorme kosten van de telecommunicatie en de complexiteit van de klantenservice, de Call Centers vaak opraken van de afdeling van de gebouwen Justitie. De informatie die aan de Agent bevat namen, adressen, sofi-nummers, telefoonnummers, etc.