Hoe u bezoekers jarenlang op bezoek kunt houden met e-mailmarketing

Na een online campagne beginnen veel internetmarketeers zich af te vragen hoe ze vervolgbezoekers kunnen aantrekken. Dit is een moeilijk en tijdrovend proces, maar als het correct wordt gedaan, kan het het verschil betekenen tussen verkopen en verloren klanten. U moet het volgende doen om ervoor te zorgen dat uw vervolgmarketingcampagnes resultaten opleveren.

Opvolging Bezoekers

Gebruik altijd e-mail om met uw nieuwe bezoekers te communiceren. Met e-mail kunt u met hen communiceren vanaf het moment dat ze zich aanmelden en kunt u een voortdurende relatie met hen opbouwen. Het belangrijkste dat u moet onthouden bij het verzenden van e-mail, is het gebruik van de juiste onderwerpregels, die de toon zetten voor uw campagne. Onthoud dat zelfs als u geen pay-per-click-systeem of een banneradvertentie gebruikt, u, als u een goede respons wilt krijgen, de juiste omgeving voor uw e-mailcampagne moet creëren.

Een ander belangrijk ding om te doen is het maken van een squeeze-pagina. Uw website is de eerste plaats die mensen zien wanneer ze op uw advertentie klikken, dus het is belangrijk om uw boodschap rechtstreeks op hen over te brengen. Een squeeze-pagina laat ze weten waar de informatie op je pagina over gaat en laat ze ook weten wanneer ze een gratis geschenk of korting kunnen krijgen.

Vervolgbezoekers komen in de vorm van e-mailadressen. Houd deze e-mailadressen actueel en bewaar ze in ons bestand. U moet regelmatig follow-up-e-mails sturen naar mensen die zich hebben aangemeld voor uw nieuwsbrief of die u een e-mail hebben gestuurd als ze over uw producten hoorden. Zo blijven ze op de hoogte van uw promoties en blijven ze geïnteresseerd in uw aanbiedingen.

Wanneer u vervolgmails verzendt, wilt u een gratis rapport of e-boek bij uw aanbieding voegen. Dit kunnen de nieuwste specials en aanbiedingen zijn, evenals details over het product. Het is ook een goed idee om vervolg-e-mails te sturen met een add-on-optie zodat mensen zich kunnen aanmelden voor uw mailinglijst.

Vervolgbezoekers zullen het op prijs stellen om een ​​freebie zoals een rapport, eBook of product te krijgen. Ze zullen hoogstwaarschijnlijk graag reageren op een andere vervolgmail die dezelfde voordelen biedt.